غرفه‌ چمدانی، غرفه پیش‌ ساخته

نوشته شده توسط stand 2019/11/16 12:55:59 0 نظرات
غرفه سبز، دوستدار محیط زیست

غرفه سازی آسان، با غرفه چمدانی نگاران

در دنیای امروز اهمیت ایده‌های سبز در زمینه‌های مختلفی نمود پیدا کرده و سازمان‌ها، شرکت‌ها، دولت و عموم مردم در این راستا به دنبال روش‌هایی هستند که کمترین آسیب را برای طبیعت به همراه داشته باشد. مجموعه نگاران با هدف حمایت از محیط زیست اقدام به نوآوری در ساخت استند‌ ها و غرفه‌های نمایشگاهی با ویژگی‌های منحصر به فرد نموده است. این سازه‌های نمایشگاهی متشکل از مواد قابل بازیافت، امکان ساخت انواع مختلفی از غرفه‌های سبز را با مدل‌ها، رنگ‌ها و ابعاد متفاوت عرضه می‌کند. مجموعه نگاران جدیدترین تکنولوژی ساخت انواع استند‌های پارچه‌ای را به طور انحصاری در ایران در اختیار دارد؛ به همین دلیل می‌توانید بصورت کاملا سفارشی، متناسب با فضا و غرفه ای که دارید یا متناسب با محل برگزاری همایش و مراسم‌ها مختلف نوع محصول یا غرفه دلخواه‌تان را انتخاب کنید و بصورت یک سازه آماده تحویل بگیرید.

 

هدف از غرفه چمدانی

آیا تا به حال در روزهای پس از برگزاری نمایشگاه و زمان جمعآوری غرفه‌ها در نمایشگاه حضور داشته‌اید؟ عکس‌های زیر را ببینید!

 

تخریب غرفه ساخته شدهتخریب غرفه نمایشگاه
تخریب غرفه نمایشگاهیتخریب غرفه mdf

 

بله این تنها بخشی از ضایعات و دورریز‌های حاصل از غرفه‌هایی است که در چند روز نمایشگاه می‌بینیم. آشفتگی و حجم بالای چوب و نئوپان دورریز شده در غرفه‌ها و همچنین زمان و هزینه‌ای که برای اینکار باید صرف شود، بسیار آزار دهنده است.

با توجه به تعدد برگزاری نمایشگاه‌ها، نیاز جدی برای حل این مشکل احساس می‌شود.غرفه‌ چمدانی همچنین، تلاشی برای جلوگیری از بوجود آمدن این حجم زیاد از ضایعات در نمایشگاه‌ است. همچنین به دلیل ویژگی‌های خاص سازه‌‌های نمایشگاهی نگاران مشکلاتی چون حمل و نقل، زمان برپایی غرفه و ... به خودی خود حل خواهد شد.

اصطلاح غرفه سازی سبز برگرفته از روش‌های ساخت سازه‌های نمایشگاهی با استفاده از متریال قابل بازیافت و به حداقل رساندن میزان دورریز گفته می‌شود، مهم‌ترین هدف ما تولید بستری مناسب برای معرفی محصولات جدید با استفاده از استند‌های پارچه‌ای و جلوگیری از تولید غرفه‌هایی با جنس mdf، نئوپان یا هر متریال دیگری است که می‌تواند در خلاف جهت حفظ طبیعت حرکت کند.

 

مزیت استفاده از غرفه چمدانی

غرفه سازی با استند‌های پارچه‌ای برتری های زیادی نسبت به روش های مرسوم دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • قابل بازیافت بودن پارچه و عدم آسیب رساندن به طبیعت

  • چاپ ویژه پارچه که قابلیت شستشو دارد و برای سال‌ها قابل استفاده مجدد است

  • وزن بسیار کم (سازه آلومینیومی و چاپ پارچه) و قابلیت حمل آسان

  • نصب بسیار آسان و سریع سازه‌های نمایشگاهی (حدود پنج دقیقه)

  • قابلیت استفاده مجدد از سازه و تجدید چاپ برای نمایشگاه‌ها و مراسم‌های مختلف

  • قیمت به‌ صرفه در مقابل عمر استفاده

 
شمایی که می‌خواهید خاص باشید و در نمایشگاه‌ها از سازه های مدرن و جدید استفاده کنید؛ مجموعه نگاران برای اولین بار در ایران تکنولوژی ساخت فریم های سبک آلومینیومی و ترکیب آنها با پارچه‌هایی خاص را برای شما ایجاد نموده است. این محصول جدید برای شما نوآوران از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است، که این ویژگی هم می‌تواند برایتان خوشایند باشد. با یک بار طراحی و ساخت استند‌های مورد نظر می‌توانید چندین و چند سال در نمایشگاه‌ها و همایش‌های مختلف از آنها بهره بگیرید. ماندگاری بالا و دوام این سازه‌ها و پارچه‌های چاپی با دیگر اجناس موجود در بازار تفاوت‌های بارزی دارد .


یکی دیگر از ویژگی‌ مهم سازه‌های پارچه‌‌ای، نداشتن رفلکس نور است. این ویژگی امکان استفاده از این استند‌ها را در بک‌گراند انواع استیج (بک‌استیج)، نمایشگاه، همایش‌ها، ایونت‌ها و زمینه‌های فیلمبرداری و عکاسی را می‌دهد. همچنین می‌توانید به سادگی تمامی اجزای این سازه‌های سبک و قابل‌حمل را بدون داشتن هیچ دانش فنی اسمبل کنید و یا در کمترین زمان ممکن آن را جمع‌آوری نمایید. 
غرفه پیش ساخته شما به راحتی قابل استفاده در انواع نمایشگاه‌های داخلی و خارجی می‌باشد.

انواع مختلفی از استندهای نمایشگاهی و تبلیغاتی نیز در سایت نگاران قابل مشاهده هستند، که می‌توانید آن‌ها را در قالب‌های دلخواه سفارش دهید.

 

غرفه سازی سبز روشی نوین در صنعت نمایشگاهی و تبلیغاتی است؛ که همگام با هدف حفظ محیط زیست پیش می‌رود. امیدواریم شما نیز به عنوان یک مجموعه دوستدار محیط زیست در این راستا پیش قدم باشید.

برای دیدن نمونه‌های غرفه چمدانی اجرا شده کلیک کنید.

برای دیدن نمونه‌های پیشنهادی اجرا شد کلیک کنید.

 

 

برچسب ها: غرفه چمدانی

ارسال نظر

whatsapp stand insta stand